grym dag på stan

sitter o ser på tv nu, nyss cirkus möller osm äger!

Var på stan med fille efter skolan idag. Hade fett kul, hitta även ett linne o lite brun utan sol haha! Visar imorn... När jag kommit hem från min gulliga mormor. Haha de var askul på panino när fille ksulle köpa godis, jag skulle öppna dörren. Man skulle putta in dörren men jag försökte dra iden men fick juh självklart inte upp den? Och tänkte inte på att man även kan putta in dörrar så jag bah; naae dom har stängt o gubben i affären står precis vid dörren så när vi går därifrån bah bankar han på fönstret o pekar på dörren o jag försöker öppna den igen.. o får upp den! Sen typ as garva han åt oss hela tiden när vi är där inne.. Fast jag asgarva med så haha kankse inte lät lika kul men de va askul...


på vägen hem, måste passa på näre e vinter hehehe


Kommentarer
Anonym säger:

sammarbete med heartland model agency har du nu chansen att bli modell, och vem vet du kanske blir kallad nästa gång igen och har turen på din sida.



Så var med och tävla! - skriv en kommentar att du är med + mail adress och även i vilken stad det gäller!!!!



mer info på min sida.

Frågor?

fråga mig eller maila på [email protected]



Dela gärna med dig utav denna tävling på din blogg!!

2010-11-27 | 13:25:42
Bloggadress: http://natalies.se
queen säger:

hej..allt bra?

2010-11-28 | 19:27:39
Bloggadress: http://feelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback