26 April

Tjena tjena, tbx till skolan idag då! Inte kul alls!! Fick ont i magen när jag gick in i den hemska byggnaden. Men dagen var ganska chill för vi hade vikarie på idrotten o svenskan så där behövde vi inte göra nåt typ. Osen på fördjupningen bowla vi med klassen, jag vann mot lydia, lill och mariam de jag spela mot ;). Älskar att bowla måste göra de snart igen ftt kul är de! hihi.
Efter skolan gick jag o lydia ut o la oss o plugga matte (matte prov imorn). Efter det gick vi t kyrkan, måste för min konfa bara så ni vet. Haha låter som jag är värsta kristen här i bloggen men de är jag inte, håller just nu på att konfermera mig så måste va i kyrkan en del.. När mässan äntligen var slut begav vi oss ut på en springtur. Vi sprang två varv i spåret! Elr lydia sprang jag gick fem meter bakom henne de sista hahah.. Men kan ju skylla på att jag e förkyld.. Ne men min kondis är inte den bästa för tillfället :).


Man kan inte alltid va fin när man precis joggat..


Kommentarer
Anonym säger:

usch ta bort!!!!

2011-04-27 | 16:47:46
R säger:

Snygg keps :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback