Du är bäst nu men du var bättre förr

Vart inte så mkt "lan" igårkväll, våsåg mest på film :). Såg nån komedi som jag inte kommer ihåg va den heter osen nån skräckfilm där alla som inte skicka tbx kedjebrev blev asäckligt mördade, så var berädda på att jag kommer bomba med kedjebrev i fortsättningen haha! Men somna tuny 2-3 o JAG vakna typ 6 imorse o var aspigg :o. Men dom andra vakna typ 9 så låg o spela spel på mobilen (a). Sen när dom andra vakna så vi på eclipse (edward<333).
Vå drog hem från landet till stan runt 2 sen dess har jag mest sovit, städat o pluggat :).



Kommentarer
lucke säger:

hahaha ge dej skäggetorp är inte på landet!!!!!

2011-04-03 | 21:34:03
Anonym säger:

sniiigga brudaar! :D

2011-04-04 | 21:30:41
Bloggadress: http://jennyenell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback