dance baby

Tja, sorry för jag inte skrivit nåt i veckan har inte haft lust.
Igår var jag, Lydia & Lilly på jennie dansuppvisning, på saga teatern. Den var jätte bra, alla var så sjukt bra på o dansa :). Efter de stack lilly hem o jag & Lydia käka på hakepi, stans godaste kebab! Sen åkte vi hem till mej o var här en stund o vid tio åkte vi o hämta min lillebror på hans skoldisco hehe . Sen såg vi på film elr nåt.. kommer inte ihåg för båda somna hahah. Idag såg vi en film o sola sen när hon stack lå jag typ o sola hela dan, älskar att de har blivit så bra väder igår var de ju typ värsta stormen?!



hahaha lägg märke till jennie fina kli i rumpan i slutet..


Kommentarer
jennie säger:

HHAAHAHAHAHA fettkul :D:D:D

2011-04-10 | 00:23:31
Bloggadress: http://jenniely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback