Keep it Loud

 

Igår var det ju Keep it loud i Linköping! Drog dit med Lydia & lilly o så träffa vi lite folk där som vi snacka med oxå :).  Varganska kul där, men vi drog direkt efter MOVITS! hade uppträdigt, haha var mest därför jag ville dit för o se dem. Ganska coolt att jag sett dem live nu enligt mej. Haha älskar vissa av deras låtar!
Efter deras uppträdande åkte jag o Lydia hem till mej & lilly hem t sej för hon skulle t Portugal tidigt på morgonen. Haha sen kom Lucas, Hemen, Danneh & Ramin hem t mej o Lydia oxå o så va vi med dom till typ fyra då drog dom o hon o jag somna direkt helt slut.
Today har jag o Lydia bara segat hos mej hela dagen, har haft fetaste huvud verken så vi har bara typ sett på tv o film, o hon o rasmus baka åt oss med, göttt!

Nae nu ska jag ta lägga mej o se på Fucking åmål, de var allt förlänge sen jag såg den sjuka filmen, puss&kram.

Bjuder på lite bilder på mej o Lydia från igår på dan typ.



Kommentarer
Denice Hedström säger:

snygga bilder :) Hur många läsare har du ?

2011-08-16 | 03:44:44
Bloggadress: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback