byxor

hejsanhejsan, sitter just nu och kekar pannkakor hehe gött.
Idag vare skola som vanligt och jag o lydia kom försent som alla andra dar haha. Går ju inte o gå i den här snön! :o
Skippar o skriva mer om skolan ändå ingen som vill höra sånt? Efter skolan gick ja ner t stan med tildis. Leta efter ett överkast till min säng, och hitta ett på hemtex, mobba mej inte! Vill bara ha en fin säng.. Tilda o Lilly mobba mej när jag sa att jag skulle leta efter ett överkast :(. Oh så leta jag även lite efter ett par mörka elr svarta jeans/ leggins :). Sitter o letar lite på nätet nu med.. Visa två jag hittat än så länge som jag gillar! :)
de första är från nelly & de andra från topshop:


Kommentarer
amanda säger:

Fin blogg, allt bra? :)

2011-01-13 | 20:45:15
Bloggadress: http://mmaannddii.blogg.se/
maria säger:

sv: älskar dom tröjorna!:D<3

2011-01-16 | 11:23:41
Bloggadress: http://mariiathosteman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback