Spontan movienight

Inatt sov Lydia & jenny här! Dom ringde dej mej igår o fråga om vi ksulle sova över, o med lite tjat på pappa så blev det här. Dom kom hit med en stor påse med massa gott från konsum & fyra filmer, låter väl nice?
Vi satt i min brosas rum o såg film med han, och han satt o tigde om allt jennys godis o allas glass heeela kvällen. Tror vi sitter i mitt rum nästa gång..
Först såg vi P.S I love you, as fin & sorlig film men älskar den.
När unge fär halva sängen har gått brakar hela sängen vi sitter i ihop hahah! Vi var väl helt enkelt för tjocka... Så under nästa film fick vi sitta på golvet om man säger så.. Sen såg vi just my luck om jag itne minns fel.. Efter det gick vi o la oss.
Dom var här till 4 idag ungefär o vi gjorde massa skojj med min lillebror o hans kompis vikket jag inte vill nämna här haha!








när sängen braka..

lite av bilderna jag tog under kvällen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback