webbcam bilder





Hela min helg har spenderats med lydia! Fina tjejen här uppe, ni ser hennes sanna jag på tredje bilden! I fredags efterskolan gick vi hem till henne o satt o nördade buffy (våran drog) till typ sju då vi gick ner t stan till hennes farmor. Vi sov över där keka pizza & såg let'sdance med dom haha. I lördags förmidda satt vi o garva massa i deras webbcam, ni ser lite smakprov här upp vi valde att inte lägga upp dem hemskaste bilderna hoppas ni förstår :). Senare på kvällen sov vi hos lydia då även lilly joina, o även lucas en stund. hahaha går inte in på vad vi hade för oss typ hela kvällen.
Imorse va jag o lydia uppe tidigt, 9! För o gå ministranter i kyrkan, eftersom att vi e eså snälla när våran konfa ledare ringer o är desperat efter hjälp. Det var väl i stort sätt hela min helg, lika rolig som vanligt när man e med mongona!

nu sitter jag förväntans fullt o väntar på att solsidan göra comeback! Finns knappt nåt bättre program?
10 min kvar.. taga HAHA.


Kommentarer
amanda säger:

Okej, låter bra det. Med mig är det toppen!

Vad har du för dig då? :)

2011-01-17 | 21:36:32
Bloggadress: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback