BILDBOMB från Paris!!

Hemma nu idag från Paris! Skriver inget om allt vi gjorde där för de orkar jag inte, låter bilderna tala för sig själv ist! Det är min pappa som tagit alla bilderna :).


Lillebror -  Räknar pengar haha!

Jag, lillebror - Ser på tv på connecthotell vid skavsta flygplats :).

Lillebror, Jag - ZzzzZZzzz.. hehe framme i Paris på hotellet ;).

KATAKOMBERNA






Jo, dom är äkta.


Lillebror
Jag- jo men vi hade tur med vädret ;).

Jim Morrinson's grav på en as stor kyrkograv som liknar den i sunnydale i Buffy :D.




Lillebror - På hotellet.
















The one and only eiffeltornet.


Triumfbågen.

Macrons från mcdonals cafe! Mumsigt.


Champs elysee.



Tunnelbannan, full av ficktjuvar, två försökte sno ur fickorna på oss o ett gäng med ungdommar förföljde oss en gång :o.


Fika vid Seine.




Notredam.




Kyrkan på berget med ett konstigt namn som jag inte kan stava till!

Vårt hotell :)



Haha vad jag o rasmus sysselsatte oss med på tåget.

På flygplatsen imorn, fick gå upp klockan HALV FEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback