Hemma

Tjena, har inte bloggat på de senaste dagarna för att jag som jag skrev har varit ute på landet. Men nu är jag hemma, kom hme igår! Allt var jätte bra där, de ända som var lite tråkigt var att de inte var så mkt sol , men de var iknte kallt iaf! Har lekt, badat och myst massa med min små gulliga sysslingar! Länge sen jag träffade dom så det var kul :D.
Idag kommer min pappas tjej o hennes barn senare och ska grilla här :). Jag ska nog börja fixa iorning mej lite, har suttit i sovkläder o kört sims hela morgonen haha! Men så ska de va ;). Puss!








Lite bilder på dom små liven, mest bilder är det på Love, de andra två barnen var inna i att spela ipad just när jag hade framme kameran. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback