Torsdag, Fredag

Sofia och jag kom till Stockholm igår kl 1, då tog vi en promenad till ÄNDA från centralen till grönan! Eller okej då vi åkte lite spårvagn.. Men vi gick iaf genom gamla stan där vi fyndade varsinna svarta pilotbrillor för bara 25kr styck, sjukt billigt!  Vi kom till grönan vid två och började vårt besök med ett åk i flygande mattan eftersom att den var minst kö på den.. Vi stannade till grönan ända tills stängningsdags o på dom 10timmarna vi spenderade där hann vi åka alla karuseller flera gånger! Favoriterna var Insane & Fritt fall tilt! Frittfall tilt är så sjukt läskigt, man ångrar sej varenda gång man är på väg upp men ändå sätter man sej i den gång på gång.. sjukt :). Båda jag o Sofia är helt galna i att åka karuseller, haha vet inte hur mkt vi åkte asså.. O vi skrek lika mkt i varje oxå, imorse när jag vaknade i Sofias lägenhet i Stockholm Kunde jag serriöst inte prata! Jag hade tapat rösten efter allt skrikande i karusellerna, jag försökte säga Sofia men fick inte fram nåt o hon bara satt o garva åt mej :(.
Vi stannade idag i stockholm till tre, vi gick lite på stan o åt lunch sen åkte vi hem till linköping igen :).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback