Älskar sommarlov!


jag, alex, jennie, lydia

Tjena mitt bena, har precis duschat och ska snart gå o lägga mej o kolla massa andra avenyn men tänkte skriva vad jag gjort idag först hihi. Träffade Jennie & Lydia och drog till de nya badet i johannelund för o bada! Men solen försvann jätte snabbt så vi tog bara ett dopp och keka lite osen drog vi därifrån. Då begav vi oss mot stan för att hälsa på Alex, som olyckligt vis sov när vi plinga på så han öppna inte :(. Så vi åkte o köpte lite goda jordgubbar av en cptant och åkte tillbaka, då öppna han! :D Sen spenderade vi nästan hela dagen och hela kvällen där. Han var ensam hemma så vi lagade mat & såg på film o lite annat sköjj :). De var mucho kulit.
Nu ska jag lägga mej, hörs imorn!


Kommentarer
lisa säger:

gud så fin blogg du har!!

2011-07-01 | 13:41:10
Bloggadress: http://lisawinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback