Första dagen av sommarlovet!

Hade askul på stan med besta tjejjerna lilly & Jenny! Började med att fika, även fast jag var smällmätt från bufen tryckte jag i mej lite kladdkaka o milkshake.. Gött! Satt där på fikets uteservering ett tag o åt o snacka om skolavslutningen osånt! Sen gick vi runt typ överallt o hade lite kul haha... Snacka massa o tog hundra miljarder bilder med allt vi gick förbi, så min mobil är bomad nu med bilder! Här får ni lite fina bilder från kvällen! Bilder ifrån skolavslutningen kommer senare elr imorn!

BTW, så träffa jag min lärare lite hlavfull på stan, hahaha sjukt kul! Hon skulle berätta en grejj de tog år o hon ramla o stamma.. Kunde knappt hålla mej :D.






Nää nu orkar jag inte lägga in mer bilder de får räcka, ska va osocial för resten av kvällen nu o leka med min nya present, lär nog va de imorn med om de regnar ;). haha ni får se vad de är imorn då kommer ni förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback