Gårdagen

Igår efter skolan träffade jag Sofia! ♥ Vi gick på stan en snabbis för hon skulle köpa en försenad födelsedags present til mig, fick välja något , jag valde en jätte fin byxdress :). Efter det gick vi hem till henne och var där ett tag. När jag kom hem kom Lydia till mej. Vi bytte oxå väldigt sena presenter eftersom vi fyller år i mars haha ;). Av henne fick jag tre fina tröjjor och en annsiktsmask! Lägger upp alla presenterna sen ;). Vid elva kom Lucas oxå till mej, vi tre såg på film, vampyrer suger. Sen sov alla hos mej :). Fast de drog tidigt, Lucas drog vid åtta för att vi skulle iväg. Lydia skulle på nån student men jag stanna hemma iaf för mådde as illa o hade sjukt on i huvet. Tog ipren o gick o la mig igen när de hade gått o sov fram tills kl 2 haha, men mår bättre nu iaf :D.
Nu ska jag duscha o sen åka till mamma hejdå!

Btw, tog massor med kort igår som jag lägger upp senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback