Hårfärgning på G

Tjenare, håller just nu på o fixar om lite i rummet mitt, var på Ikea igår och inhandlade lite nya stuffs för en liten uppgradering i mitt lille rum! Nice de. Tidigare idag har jag vart på tinnis o bada med min mamma o lillebror, hehe mamma ville att vi skulle göra ngt tsm när hon har semester.. Så mobba mej inte :).
Ne nu ska jag fixa klart här, hörs senare! Ajuste imorn ska jag på stan med min vän Felicia, tänkte köpa hårfärg, vilken färg ska jag nu färga..? ;)


Ser ni utväxten o de andra litehalvgula håret, ni kanske förstår vrf jag ska färga!


Kommentarer
LIENE säger:

sv: Jag med, men det är ju orättvist att de ska lägga upp bilder på skor som inte ens finns där bara för att fresta:P

Så snygg header du har!

och varför jag inte svarat på dina kommentarer tidigare beror på att du alltid skrev din adress med ett a, ser jag. Men nu vet jag din bloggadress:)

2011-06-22 | 07:10:17
Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
vicky säger:

HAHHAHA DU ÄR MOBBAD , FÄRGA BRUNT SOM DU SA HERRÅ (k)

2011-06-22 | 18:25:26
Bloggadress: http://visans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback