Fredags

Sorry att jag inte uppdaterat i helgen men har haft annat för mig hehe...
Iaf så var jag på ikano med Lydia i fredags :D. Shoppa o fika på ikea! shit vad billigt de är på ikea asså :o. Fast smarta som vi är gick vi vilse på ikea, efter att vi fikat klart hitta vi inte ut! Fick nästan panik då vi gick runt allt säkert ggr, men ill slut hitta vi efter en kvart kanske haha. Fick med mej lite snygga saker hem oxå :). 
Här är lite bilder på grejjerna, haha ursäkta för de dåliga mobilbilderna men pallar inte ta fram kameran, bigbrother börjar ju om  7 min ;).


Nya shorts, från pieces, nyss öppnat på ikano!
Nytt halsband från pearls for girls :)
Ny dagskräm + vax ( vill se om de gör så ont som alla säger haha)
trenya nagelack oxå från pieces..


Kommentarer
lydia säger:

nej de gör inte ont att vaxa!!!

och jag vet att anledningen att du köpte vax är att du är hårig som gorilla

2011-05-01 | 21:30:07
Bloggadress: http://lydiawk.blogg.se/
tove säger:

ska du säga apa

2011-05-10 | 15:42:53
Bloggadress: http://tovepaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback