tjockizzzarna


haha mitt, Lydias & lillys fika idag på håltimmen! Vi har en torsdagstradition, varje torsdag då vi har aslång håltimma går vi o köper asmkt fika o tjockar gärnet, tjockizarna..

Gick upp as tidigt idag, för jag glömde att vi börja halv nio som alla andra torsdagar.. Skoldagen var rätt slappen asfet håltimma mitt i lunchen oxå! Ocksen So prov som jag var as orilog för för hade inte pluggat så mkt men de gick bra ändå tror jag! :)
Efter skolan satt jag o Lydia o spela bubble spelet va de nu heter hon tkr de är as kul o jag tvärtom så hon vann alla gånger.. Efter ett tag vare dags för konfa så begav oss till kyrkan. Provade såna dära fula dräkter man måste ha ( jag vill ju ha min as snygga klänning ) och övade för redovisningen.
När konfan var slut åkte jag hem o gav mej ut på en liten löptur o väntar på att min lillebror ska komma hem så vi kan köpa mat är as hungrig!


Kommentarer
Natalie säger:

sv; Ja haha! fast det är ju inte så farligt egentligen haha, jag menar vad gör man inte åt 49 kronor i månaden på annars liksom? men bara tanken på att ORKA göra det hahaha.. /lat

2011-05-13 | 18:31:07
Bloggadress: http://liiz.tk
Anonym säger:

sv:haha,jadu! det kanske inte är en otursdag iallafall? :d

GRYMT fin blogg :D

2011-05-13 | 19:23:23
Bloggadress: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Lucinda säger:

Skit snygg blogg ;)

2011-05-14 | 09:50:48
Bloggadress: http://lucindaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback