Torsdag den 19 maj

Uppdaterade inte i Torsdags så gör de nu ist, bättre sent än aldrig!
I torsdags var jag iaf i skolan, suprise? Efter skolan gick jag hem o spela lite sims hihihi. Tills de var dags att dra till konfan med lydia :). SISTA konfa"lektionen" var det ! Känns lite konstigt.. men skönt :). Min konfermering är imorn (söndag). Stanna kvar i kyrkan efter lektionen o gick på en gudtjänst, min sista. NU har jag gått 15 st under dessa nio månader som man måste för att konfermeras :D.

Haha hitta lite fina bilder på mej o konfagruppen i ett skåp som jag tog kort på (a).





Det är inte hela gruppen utan en tredje del från när vi var på nån vandring :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback