yeasterday

Igår firade jag, lydia och lilly jennie! Först gick jag lilly o lydia på stan o köpte lite fina presenter, hitta en bikini, ett linne & lite annat stuff till femtonåringen :D. Tror hon gillare..

Sen åkte vi t henne, hon hade lagat jätte god lasange & Choklad mousse t efterätt :D. Vi satt o åt, snacka o öppna presenter ganska länge tror jag.. Sen försökte vi ladda ner en skräck film men de ville inte funka.. (jag vet att du ler nu lydia). Så vi såg bara en film, Water for elephants med världens snyggaste skådespelare, Robert PAttinson! Den var bra, iaf den delen jag han se innan jag råka somna :D. Missade slutet men får väl ta o ladda ner den o se den ;). Vi spendera hela natten hos jennie.

Åkte hem runt tolv imorse, kyrkan väntade. Konfa redovisning idag :). De gick jätte bra, ser fram imot imorn nu! Då jag konfermeras o släkten kommer o jag får tårta o massa paket! hihi.

BILDER KOMMER IMORN!

Kommentarer
Robban säger:

Vi vill se bilder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback