Lockar håret

1. Världens bästa bobby borste. 2. Plattång. 3. Heat protection spray från tresemme. 4. Volum lift hårspray. 5.Heat och glans spray från Lee stafford.
Ska redan börja locka håret för ikväll, det tar ungefär två timmar med mitt hår så lika bra att börja! Dessa produkte andvänder jag när jag fixar mitt hår! Andvänder nästan alltid produkter från TRESemme för mitt hår är beroende av det...Håret blir typ fult o frissigt o tovigt av andra märken, weird? Men den sista sprayen funkar bra! Den ger jätte bra glans dock luktar den som herrparfym så de gäller att ha en god hårspray över haha!

Kommentarer
♥magiclisa♥ säger:

- ja :)

2011-11-19 | 12:49:16
Bloggadress: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback