Kenza och angelica blick!

Träffade min plast syster tidigare idag på stan, kollade runt lite o tog en fika på chokolata! När vi va på jakt efter ett solarium gick helt plötsligt två välkända annsikten förbi. Min plast syrra bah helt plötsligt - Kolla Kenza och Angelica! Och så kollar jag upp o får se kenza & Angelica blick! Haha ganska coolt att helt plötsligt se KENZA i LINKÖPING! Ville gå fram o fråga om jag fick ta en bild med dom, men blev så chokad när jag såg dom så bara stod o gapa o kunde inte säga nåt elr gå, men jag kunde tydligen nypa plastsyrran i armen ashårt berättade hon efteråt haha!  Ganska lyckas studie dag. ;)


Kommentarer
cfxpzrmeph säger:

Wuw sajebucen, oqidugusel iyuqixuqiq yev enamapuga refibudi cunubixaz sivodaji, qesuguh!!

2012-10-16 | 10:14:06
Bloggadress: http://www.uvehima.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback