Alla ♥ dag

Haft en rätt lyckad alla hjärtans dag idag! När Lucas kom till skolan var de första han sa "tove vi måste ha ett allvarligt snack sen" och jag blev liv rädd typ haha! Men sen när han drog med mej för att snacka drog han ist upp en biobiljett o sa att vi skulle på bio idag för de var alla hjärtans dag. Sen när vi kolla när filmerna skulle gå så funka det inte för han skulle till sjukhuset.. Sen kunde han inte sova hos mig inatt heller för han skulle till sjukgymnasten imorn bitti. Så det blev inte riktigt som planerat... Lite efter att han åkt smsar han ist "Kolla utanför din dörr" så har han ställt min favorit choklad där, han är för söt ibland asså ♥.
Sen har man även fått godis, tårta och kläder här hemma. Snälla föräldrar har jag oxå :).
Hoppas ni också haft en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback