Lördag

Ligger i mitt rum och väntar på världens segaste vän (vilket jag gjort flera timmar nu) och typ tråkar sönder. Åh vill ha nåt o göra! Känner mej as rastlös. Gjort det hela dagen. Frågat pappa om vi kan köpa en koloni stuga? Köpa en häst? Åka till Liseberg? Åka till Gotland? Men han sa nej på allt haha! Men Lydia och jag fick iaf ett litet äventyr, fick helt random för oss att vi ville bada och cyklade 2 mil till Slaka! Haha sen när vi kommer dit så har vattnet blivit as äckligt och det var kallt så bada bara benen. Motion fick vi i allafall!
Nu ska vi snart se på Mirror Mirror, en annan version av snövit som vi såg på bio igår! Får se vilken som är bäst. Sen ska vi tjocka på mina cupcakes :). Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback