Snow white and the huntsman

Filmen som jag och Lydia såg på bio igår. Riktigt bra film som jag kan rekomendera! Trodde faktist inte att den skulle vara så bra som den var, inte riktigt min typ av film. Det var typ sifi (stavas) & äventyr, men spännande film. Och de delar som inte var lika spännande passade jag och Lydia på att kasta godis på folket nedanför, mogna? Haha ne men kul var det, bara jobbigt att inte kunna sluta garva inne på bion när man känner folks irritation... men åter till filmen! det var riktigt bra skådespelare med i, Kristen Stuart som är en av mina favoriter (andledning till att jag vill se filmen), hade ju huvudrollen och hon gjorde den riktigt bra! Det ända som var lite fail var ju att hon inte direkt är världens sötaste? Så drottningen var lixom sötare än henne hehe. Men filmen får 8/10, rekomenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback