Melodifestival och två bästa vänner!

Träffade Lydia igår som sagt, men vi gick inte på stan för att Lydia är världens segaste vän. Istället lagade vi mat och såg på melodifestivalen. Tur att rätt låt vann! Men tyckte lite synd om Ranelid haha.. Han som fått så mycket skit och så kommer han sist :(. Men de klart att en svensk låt inte blir så poppis bland de andra länderna.
När Lydia och jag sett klart melo kom Lucas till oss han stanna i några timmar. Vi satt och snacka o såg på film typ.. Han stack hem sen och Lydia och jag sov över :).
Idag har jag vart med Lydia såklart haha. Sen träffa jag Lucas en stund med och snacka. Nu på kvällen har jag pluggat och sett bb. FAN att hanna ska lämna! Kommer bli as tomt i rutan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback