Random frågor om 2012

Gjorde du något som du aldrig gjort förrut? Ja massor.


Hur har ditt 2012 varit? Ett av mina bästa år tror jag.


Största misstaget iår? Kan inte komma på något misstag jag gjort, lite fjortis men att jag färgade håret brunt igen efter sommmaren haha!


Tror du att 2013 kommer bli bättre? Ja det hoppas jag på!


Blev du kär i år? Ja.


Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Finns väl många massor roliga sommar minnen, när jag slutade 9:an, när jag började på Katedral, 25 december. 

Bästa köpet? Mina Justin Bieber biljetter, lätt.


Vad spenderade du mest pengar på? Mat & kläder lol.


Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Ramlar, one day, n**gas in paris, boyfriend, without you, de va några.


Vem har du umgåts med mest? Lydia såklart, och senaste tiden wille.


Bästa minnet från 2012? Haha kan inte bestämma finns många, men mina fina vänner Evelina, Emelie och Emma som jag träffade när jag började på Katedral.


Hur många kysste du? DERRRU


Har du haft ett förhållande under 2012? 2.

 
Är det något du saknade 2012 och vill ha 20 13? Mer pengar till typ upplevelser, sluta slösa så mycket på onödigt som mat... 


Vad önskar du att du gjort mer 2012? Pluggat, hälsat på mina mormor, varit snällare, tränat. 


Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat bort tid framför mobilen/datorn. 


Största musikaliska upptäckten? Började gilla Håkan Hellström mer. 


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej hel nöjd. 


Vad fick dig att må bra? Vänner och musik.


Vem saknade du? Haha jag vet inte faktist. 


De bästa nya människorna du träffade? Emelie, Evelina, Emma och så Wille såklart. 


Vad vill du säga till dig själv inför 2013? YOLO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback