craaazy girls

... kan man väl säga efter vad jag, jennie & Lydia gjort hela dagen idag o kvällen igår :D.
sjukt kul, fast har ont nu. Vi hade damp !

Som ni kanske fattar nu sov jag över med dessa tjejer igår, hemma hos lilly ;). Lydia o jag dorg till lilly vid sex i går ungefär, innan de hade jag lyckats laga middag åt oss två. Liite stolt :). När vi kom dit mötte vi lilly, jennie & deler vid hemköp köpte godis. Sen gick vi hem till lilly o deler va med oss lite men sen gick han upp till sej. Sen körde vi damp grejjen ftt mycket hela kvällen o somna ftt tidigt haha! Och imorse hade vi ingen frukost, så jag o lilly gick o tiggde hos deler haha o han gjorde frukost :D. Och sen körde vi änu mer damp grejj o nue jag hemma. Sitter o dorgar oskar linnros o ska nog plugga snart måste läsa ut min bok.

Hörs ikväll puss :*



coolingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback