oregeteringprov

hehe måste faktist skryta lite nu. Vi hade oregenterings prov idag i skolan, och jag sprang 12 kontroller på 40min. Blev bäst av alla tjejer i åttan, wuhu! Fick även tbx spanska provet idag VG :D.

Idag iaf börja vi tio över åtta (sämst, vi som e så duktiga elever borde börja 11 varje dag MIIINST). Åkte ner till Lydia o joina henne till skolan. Vi hade bara tre lektioner o de var as några där efter som att A hade oregenterings prov, ftt soft vare! Efter lunch hade vi med orgentering prov men en fet hål timma innan, som lydia o jag kämpade o försökte få igång buffy på hennes nya blueray men icke sa nicke.
Efter oregenteringen åkte jag först hem o filip tog mina nycklar men de var juh kul. Not, o dom tog min mobil damp på dom just nu!! Sen vare tråkigt hemma haha så åkte till baka till skogen o mötte lilly, jenny & mariam. Sen följde jag med dom o skjussa lilly(snäll jag är!!) o drog till lydia kolla bilder sen hem o plugga. Snabbt slut men har ont i fingrarna buhu.

Vi e bara för coola här (lydia hatar bilden :D:D:D hehe naeee)


Kommentarer
FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★ säger:

tack så mkt, va söt du är!!

2010-10-12 | 19:26:43
Bloggadress: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Anonym säger:

fuck yooou!!! fett fuuul <3

2010-10-13 | 17:42:53
Bloggadress: http://duvetvem.bajsifittan.se
jennnny säger:

snigga brudar :)))

haha, det tog dubbelt så lång tid för mej som för dej haha.. <3

2010-10-14 | 18:39:45
Bloggadress: http://jeeeniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback