Gårdagen

Bloggade inget igår på kvällen! Så berättar vad jag gjorde nu ist..
Runt sex gled jag o lydia ner på stan o träffade jenny, sen boka vi biljtetter till sanctom i 3D!
Grymt bra film! Verkligen perfekt men den var äcklig, o en sån här "panikfilm" så man typ satt på helspänn hela tiden, men rekomenderar den verkligen för er som inte sett den. Nån mer som sett den som tyckte den var lika bra? :D. Första gången jag såg en film i 3D med, de var as häftigt!


Jenny, Lydia & Jag på bion i våra snigga 3D brillz.

På kvällen när jag kom hem såg jag o lille broshan på "The social network" ni har väl hört om den filmen, hur facebook grundades? Min brosha sa att de var en sann film med trodde jag faktist inte. Men den var bra, lite svårt o förstå allt nördspråk bara + att alla datanördar ska snacka så snabbt med hängde inte med..
Fast tänk er ganska nice o äga facebook, värt 25miljarder DOLLAR?

Haha jag o rasmus framför tv:n, gulligt att min nalle fick va med o allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback