något ni inte visste om mig

Ska berätta något som ni kanske inte visste om mej.. Elr dom som känner men vet de nog men inte ni andra :D.
Haha de är att jag är största simsnörden. Älskar o nörda data spel! Men mest sims... Kan sitta o köra i flera timmar o ibland kör jag hela dagar hahaha. De var därför jag inte blogga mer igår när jag kom hem för satt o körde sims ;). Hehe ja nu vet ni de pinsamt...

Men ska nöra lite nu osen lite senare ska jag o lydia ut o jogga ;).


sims 3 is the shit

hahah fin


Kommentarer
Lisamarie säger:

sv: tack!:D

2011-02-06 | 14:10:06
Bloggadress: http://lillalisaaa.blogg.se/
lucas gustavsson ''lindberg'' säger:

hahaha trodde alla visste de:D

2011-02-06 | 22:21:08
Anonym säger:

HAHAHAH /duvetvem

2011-02-07 | 16:02:42
Michelle säger:

Heej jag älskar också sims jag har trean och tvåan men jag behöver inte köpa utan min bror laddar ner dom hehe vi båda är data nördar!!

2011-02-24 | 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback