Benny hill

Tjenare :D
Dagen i skolan har vart helt awesome! Körde Benny Hill (alla som sätt bigbrother vet vad jag menar) Men the Fab 5 hela resterna, vi är som vi är.. Iaf jag leder just nu ;). Tänker inte förklara vad de är ni får helt enkelt börja titta på bigbrother! :D

Efter skolan följde Felicia med mej till stan, skulle ta kort på de jag önskar mej till konfermationen i helgen och göra en önske lista, hittade ett par fina grejjer! ;). Lägger upp önske listan senare :). Sen köpte jag en kräm med.. Och årets första jordgubbar, grymt gott kan jag säga! När man börjar äta jordgubbar och folk står ute på gatorna o säljer är det sommar :D. När jag kom hem var jag tillomed så duktig o tog mej ut på en liten spring tur (a).

Nu ska jag sätta igång med min önskelista!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback