GYMNASIEVALET

Tror att jag hittat den rätta skolan för mig! Var på Klara gymnaiets öppet hus igår och tycker det var en as bra skola. Klara Ekonomi blir nog mitt första val 90% säker, om inte katedral visar sig bättre när jag ska dit o kolla. Men känns skönt att gå på en lite mindre skola, på klara går det bara 390 elever. Känns som man får ut mest av sin utbildning då eller hur man säger... Svårt att förklara. Men på en mindre skola har lärarna mer "tid" för en och mindre elever att "hålla koll på", så det känns som man har en större möjlighet till att utveckla sig o förbättra betygen.  Igemförelse med Katedral, som är en jätte stor skola! Känns även som pressen på en är större på karedral. + så är Klara en friskola, o lunch på resturang varje dag och idrott i gym låter inte helt fel ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback