All I Want Is You

 
Inhandlade denna enligt mig mycket snygg tröja idag! Vi har skolfoto imorgon och det gamla vanliga problemet "jag har absolut inga kläder" uppstod o kände att det var dagt för nåt nytt. ;}
 
Har haft en bra dag idag. Var på rätte gång med skolan i tingsrätten vilket var väldigt intressant. Haha jag och mina kompanjoner stanna till och med efter att vi slutat för att gå på en till rättegång. Ny hobby? 
Efter skolan sprang jag runt på stan helt forever alone och letade efter en tröja, till äntligen Lydia kom och jona mig i slutet! Sen gick vi hem tillsammans. Nu har jag duschat och ätit, resten av kvällen får spenderas med allt detta underbara plugg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback