Stan med fab5

Jul avslutningidag o nu är det jul lov! WUHU!! Känner på mej att de kommer bli ett bra jul lov..
Fick betyg för första gången med, gick väl ganska bra. Ska bli bättre till nästa termin :).
Vi slutade runt elva då startade jag, lydia, lilly, tilda & jenny vårt jul lov på expresso house (fast lydia drog). Sen på stan i typ 5timmar, ganska så g8. Köpte massa julklappar o så prova jag o tilda as mycket klänningar, hitta en skitfin på MQ som jag vill ha till jul afton men tror ändå inte jag kommer köpa den.. Den blev jag kär iett par skor med.. Men det ända jag köpte till mig själv var en liten ring, omtänksam som jag är köpte jag julklappar för alla andra pengar hehehe säger vi. Nu ska jag sova, imorn blire att sova över hos sofia. Puss


sötisarna


jag o tildis

var inte helt seriös med klänningen..

ringen jag köpte :)


Kommentarer
Camilla säger:

haha jag vet, det var på hennes blogg jag hittade den. blev kär direkt.

2010-12-22 | 00:48:28
Bloggadress: http://dincamilla.blogg.se/
jennnny säger:

haha smickrande bild där tovve.. bra

att du lägger så mycket uppmärksamhet

på ringen du KÖPTE hahaha, puss <3

2010-12-25 | 22:12:08
Bloggadress: http://jeeeniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback