21.50

Cha, kom hem från Forum Nacka runt 4-5, vi hämtade barnen på dagis på vägen hem med :). Fick med mej en ny fin bikini hem, älskar den har redan invigit den i utomhus jacuzzin förrut!
Btw, så såg jag en i Daniel Adams-Rays band på forum nacka! Hehe fick lite smått panik när jag såg honom av nån anledning typ bara stod o stira, o han bah glodde.
Sen jag kom hem har jag inte gjort annat än lekt o badat me barnen , mysigt.

En liten rolig grejj, min syssling Evelina börjar gillar Daniel! Varje gång när hon ska sova o jag ska säga godnatt vill hon att jag ska sjunga gubben i lådan " du vet den där.. den där.. inte vanliga gubben i låndan utan den där andra".


de var han polisong mannen jag såg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback