Påsklovet

Hehe slutade blogga de senaste dagarna på påsklovet, o jag som hade börjat uppa så bra för en gångs skull! haha men orkade inte bara hade fullt upp med att leka o ta hand om barnen på dagarna o sen på kvällen var jag helt slut o har mest sett på lite filmer o sen deckat i soffan.. Men här kommer en liten snabb update var dom skedde de sista dagarna ;).

Torsdag: Eevas ( min pappas kusins fru dom jag är hos i sthlm ) syster tog sin examen så lite av Eevas släkt kom till dem o åt middag och så, o jag sprnag runt o lekte kurragömma med alla barn haha!
Fredag: Jag, Eeva & Evelina ( en av mina syssligar ) Åkte o till lite affärer, de köpte en stuttsmatta som vi hoppat på as mkt, älskar de så grymt kul! :D
Lördag: Vi skulle som planerat åka in till stan på kvällen o ta en glass i gamla stan men precis när vi såtr i dörren så kom några släktingar från Norge som en liten suprise, då fick jag träffa min nya kusin ifrån Norge han var jätte söt!
Söndag: Vi åkte in till stan idag ist! Kollade lite på slottet på typ massa soldater o sen keka klass på kåkbrinken i gamla stan :D. Åkte även förbi kungsgatan 29 där de stod på hitta.se att daniel adams-ray's affär för märket lagom skulle ligga men såg inget där...
Måndag: Idag åkte vi hem :( . Men precis innan vi åkte mot stationen hann jag med ett dop i insjön i saltis, GANSKA kallt om mans äger så! Slängde mej i 4 ggr :o.


höh fin bild i solen, o sen lite påskäggs öppning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback