Sammanfattning av veckan!

Måndag; Drog ner till stan med felicia efter skolan :). Fick me mej en ögonskugga, jacka, jeans & lite smink hem!





Tisdag; Blev de stan med Lydia! Köpte dock då bara ett nagelack, var mening att de skulle va samma färg som daniel adams-ray's logga men tog fel så de blev fail... Sen ficka vi på Cbg oxå, o hon mobba mej för jag beställde en cheesecake, choklad boll och åt hennes kladdkaka haha! Vem blir mätt på en liten chokladboll lixom? ;)

Onsdag; Gjorde jag inget satt i vänta på att pappa skulle komma hem med min present, o fick som sagt en iphone 4 som jag är helt beroende av nu, klarar mej inte utan den!

Torsdag; Stan med Lydia igen köpte mej en fin liten väska! Dock han jag ingen bild på den de kanske kommer senare.. :) Haha Lydia mobba mej en än gång när jag köpte en morotdmuffins & cupcake enligt henne får man bara ta en bakelse.. Asså fattar inte hur folk kan äta cupcakes btw, de smakar ju tvål?!?


Solade även på håltimman me lilly o lydia, mina kinder var ju lite fint röda sådär ;)

Smootihe på naked juice bar!
Fredag; Har inte gjort så mkt idag, va i skolan åkte hem.. Sen åkte jag ner lite snabbt t stan o köpte present t min mamma som fyllt år, sen hem t pappa o hämta lite saker. Senare vid 6 drog jag ut o jogga me Lydia, gick inte vidare..Men får väl skylla på att jag är förkyld ;). Men när jag kom hem proppa jag i mej en smögåstårta på 1400kj smart typ..

Bäst o gömma sej i kepsen tror inte vill se mitt fina face när jag springer :)))).


Kommentarer
Essie säger:

Viva la diva & Depend har awesome Daniel nagellack! :D

2011-04-02 | 09:45:46
Bloggadress: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback