Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser

Tjenare! Bara jag som älskar vädret? Massa me sol! Äntligen kanske Sverige får lite sommar till slut ;).
Måndag nuråå... Gick upp typ 7 idag o var inte ett dugg trött :o, fast vissa säger att man blir piggare när solen skiner? Kanske stämmer. Va i skolan, efter de gick jag en sväng med Lydia t konsum (som vanligt) sen lite senare hade jag kvartsamtal. Det heter faktist kvartsamtal o har alltid hetat så kom nu inte o säg att de heter utvecklings samtal! Men de gick iaf as bra :D.

Nu ska jag nog snart dra mej mot tv:n sitter o väntar på ett mail ska laddas o chillar t danne " jag kan se dej, jag kan see dej men vi kommer aldrig se varann..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback