15 dagar kvar till Kreta

Tja, sitter i mitt rum o drogar min favorit låt just nu, lägger t den sen jag är beroende! Har ni oxå alltid en speciell låt som ni fastnar för o lyssnar på hela tiden tills ni tjatat ut den? Haha så är de jämt för mig iaf! Förrutom Daniel Adams-Rays musik de kan jag lyssna på hur mkt som helst ;). Men har inte suttit här hela dagen, tidigare idag var jag hos Lucas. Åkte dit runt 1, vi såg två filmer, Dum & dummare o Last song. Haha eller såg inte så mkt på filmerna.. Snacka bort dom. Åkte därifrån runt sex o på vägen hem träffade jag största cp barnet Viktoria & ina så cyklade med dom hem för dom skulle åt samma håll :). Sen dess har jag nt gjort så mkt, typ ätit o spelat boll me lillebrosan haha! Oså fyllde jag hela rummet med vatten förrut oxå, ganska soft! Simma lugnt ;).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback