I'm back!!

Har uppdaterat dåligt de senaste dygnet men nu är jag på plats o ska börja uppa bra igen!! Just nu är jag allså i Stockholm hos mina sysslingar i saltsjöboo, och vet itne riktigt när jag ska hem! Åkte upp till Stockholm i fredags och spenderade då hela dagen i stan med min mamma & lillebror. Vi shoppade, jag köpte dock bara ett par jeans men min lille bror shoppade loss destu mer han.
Sen vid sex på kvällen kom mina släktingar o hämta upp mej istan o så lekte jag hela kvällen med de små söta sysslingarna, Love 2 år, Leo 4 år, Evelina 6 år.
Idag har vi mest varit hemma men vi var en sväng på nacka forum under dagen :D.


Innan vi åkte t Stockholm.

Haha inne på buterick (stavas?).

Haha parfym för gingers, bara jag som tkte de var kul att den heter ginger? Eller är jag väldigt lättroad?


Lunch på pizza hut.

Haha hade tråkigt när jag vänta på min brosa på toan.

yogurt shoppen!!

Smurffar, haha jag gillar smurfar.

En bild på Love som blåser såpbubblor får avsluta detta inlägg!


Kommentarer
EMMAS! säger:

ja jag vet :O men den här va as äcklig :O den smaka as konstigt och typ någon äcklig krydda. hahah ;(

2011-08-06 | 23:58:45
Bloggadress: http://HTTP://PERSSONEEMMA.BLOGG.SE
f säger:

jadu bra fråga är väl lat haha xD

2011-08-06 | 23:59:42
Bloggadress: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Dea Life- säger:

svar: tack dsm :)

2011-08-07 | 00:00:44
Bloggadress: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback