17/12

Go kväll! Eller igentligen är det ingen god kväll. Saknar en person jätte mycket just nu och det är typ de ända jag kan tänka på. Och om han läser detta vet han nog vem han är..
IAF.  Var på stan en snabbis med Lydia idag, när vi vaknade. Hon sov här i går kväll. Vi åt kebab och såg på dracula, men den sög. Så jag somna.  Sen vakna jag av att hon som vanligt är jobbig o ska peta mig på ögonfransarna tills jag vaknar, så jag råka knocka henne med armbågen i huvet sen somna jag igen hahaha.
Vi köpte lite saker på stan och fika, tills hon skulle hem för hon skulle till släktingar i Örebro. Sen dess har jag bara sett på tv o inte orkat röra mig. Hejdå.
Älskar dej bästavän! Du får en alltid på bättre humör när livet suger ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback