helgen

shena shena har inte uppdaterat så bra så lite update nuråååå.
Igår var jag hos Tilda! Vi va i stallet o jag fick rida lite. Osen när vi kom in igen från -15 helt stelfrusna gjorde hennes mamma varmchoklad o världens godaste cheesecake till oss o så kröp vi ner i sängen o såg film, mys.
Ifredags sov lydia över här, o så var lucas med men han sov inte över han typ drog vid tre inatten haha. Innan de var lydia o jag på stan kolla lite o fika ;). Haha en liten sammanfattning av mitt lov hitills (a).
Idag ska ja inte göra mycket, ska fixa en design till tildas blogg
MEN IMORN BÄR DE AV TILL STOCKHOLM WUHU!


Tror inte att man kan undgå o se hur rädd jag är? STÖRSTA HÄSTEN JAG SETT


haha gammal ful bild på lydia, mej o lucas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback