Sista dagen av sportlovet

har nyss vart med Felicia! Hon gick för bara några minuter sen..
Tanken var att vi skulle åka skridskor, men när vi kom till skridskobannan hade jag tagit fel skridskor, mina gamla skridskor som typ är storlek 34, smaaart tove haha. Så vi gick hem till mej o såg film istället! Vi såg "Let me in" fattade inte ens vad filmen handlade om? Sjukt konstig film o äcklig.. Se den inte om ni gillar bra filmer :).
Nu ska jag fixa klart min nya design, ni ser väl att de har skett stora förändringar här på bloggen?




Haha vi försökte ta lite fina bilder men som ni ser lyckades vi inget vidare:
Bild 1 , kan inte sluta garva
Bild 2 , jag gör fina grejjor med näsan
Bild 3 , Suddig


Kommentarer
lucke ''lindberg'' säger:

haha den fjärde bilden då?

2011-02-25 | 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback