byebye jullov!

tbx till skolan nurå! inte så kul direkt... trodde de skulle vara as svårt o somna o gå upp tidigt men har typ inte sovit nånting men är aspigg! helt hyper som alltid.. sitter just nu o gör ingeting förutom att lyssna på musik fixade mej snabbare än jag trodde så nu har jag as tråkigt. Men om man ska tänka posetivt på att jul lovet är slut så kan man juh se de såhär, att jag har haft ett as kul jul lov med mina bästa vänner! :)


en bild på mej o lydia från i lördags när vi sob hos henne med två andra tjejer ska berätta om de när jag kommer hem ;).


Kommentarer
Amanda säger:

ÄLSKAR HEADERN! <3

2011-01-10 | 15:04:29
Bloggadress: http://sweetpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback