körv

tjenatjena!
var riktigt trött idag kom knappt upp, men vart pigg när jag kom till skolan & fick träffa tjejerna. Riktigt mkt skratt idag med fab5, underbara tjejer dedära. De var nämnligen korv bufe i skolan idag, och jag o lydia elr jag erkänner mest jag... Lekte med maten om man säger så.. hahaha sjukt stora korvar var de! Vill inte riktigt gå in på detaljer men skrattar när jag tänker på vår konversasion vid matbordet!
Efter skolan gicka jag en väldigt snabb snabbis på stan med tildisen, skulle bara kolla en grejj & hon skulle rida så sen gick jag hem. & var då utelåste g8 typ? Men de löste sig iaf :). Inte så mkt mer o säga om dan nu!


jag & lydia med bamsekorven, copy från tilda (a)

Bamsekorven i egen hög person


Kommentarer
Jossie säger:

sv; ja :) allt bra?

2011-01-24 | 20:40:43
Bloggadress: http://jossies.se
Bobby Oduncu säger:

Hej söta.

Absolut kan du blondera håret, trots att toningen gått ut. Om du vill boka en tid hos oss så kan vi hjälpa dig. Här har du numret: 08:4060181

/ Bobby

2011-01-27 | 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback