Buffy <3

Tja, sorry för jag inte uppa igår men sov över hos Lydia så kunde inte! Men igår så träffade jag Lucas på dagen och såg på film :). Sen på kvällen drog jag till Lydia o sov där :)<3.

Idag vakna jag o hon sjukt tidigt typ klockan nio :o. Sen såg vi på massor buffy avsnitt hela morgonen o keka frulle fram till 12. Då fixa jag med osen gick t bion o såg nya harrypotter med hampus :D. När filmen var slut gick jag lite med Lydia o lilly på stan men efter ett tag drog jag o Lydia hem till mej o hon ska sova här ;). Vi ska nog snart se mer buffy tror jag, asså man blir så beroende av den serisen! :o.


amen tjena fin pose men skitsamma jag är framför tre bilen förfan, den stog utanför på parkeringen random?!


Kommentarer
Hampus:D säger:

älskar den här bilden :D

2011-07-19 | 13:37:42
Bloggadress: http://1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback