Hemma igen!!

Tjena, nu är jag hemma igen ifrån landet!! Känns som om man varit där i en månad elr något när man är tillbaka i stan :o. Lydia o jag har haft de as bra där nere på torpön, tur med vädret oxå, sol varje dag! :D Så de vi pysslat med alla dagar är, badat, stekt på bryggan, åkt med båten, spelat bädmington, spelat volleyboll, sett på massa buffy, lanat i vår stuga om kvällen, joggat, gullat med kattungar o kossar och så ÄTIT.. Känns som om jag kan rulla fram nu, en vanlig dag på torpön består av dessa måltider, frukost, 11 fika, lunch, fika, chipstajm, middag, efterätt o så godis på kvällen. Man känner sej inte direkt så jätte smal efter att ha varit där i sex dagar så får börja träna nu haha! Men iallafall så har vi haft de underbart :D.

Dock så gick Lydias kamera (den ända kameran vi hade med oss) sönder första dagen så det blev inte så många bilder! Hon har några bilder men har nt fått dem en, men tog lite mobilbilder så de får bli lite såna :D. Bättre bilder kommer en annan gång!


o nej de är nt svett på min rygg, vi hade bprecis badat hehe


fin bild med mascara under ögat o grejjer



Kommentarer
lydia säger:

åhhh dom där bilderna var ju bara inte okej(dom på mig ass)

åhh saknar dig frugan <3

2011-07-10 | 23:58:19
Bloggadress: http://lydiawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback