Last 24 hours








Bildbomb, KAABOOM!

Det senaste dygnet när jag vart borta här på bloggen har jag spenderat med denna skönhet.
Hon kom till mej igår o så tog vi lite fina sommar bilder, resulatet ovan! Sen efter det spenderade jag hela kvällen med henne o även natten, hon sov hos mej.
Idag vaknade vi vid elva av att min mamma kom in o skrev, TACK MAMMA! ♥ Då gick vi upp o gjorde frukost åt os själva o Junior Palm sen satt vi i min säng till typ 4 med våra datorer haha vilka nördar! Då gick hon hem o jag följde med min mamma o tränings simmade i åskan. Simmade 1km och imorn ska jag följa med henne på gympa oxh, nu ska jag bli smal till Kreta!

Aja nu är reklamen på tv:n slut o jag ska fortsätta titta på Ironman 1 med in lillebror, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback