Hemma!

Hemma nu från Rydsfesten, jag har fan vart där hela dagen för vickan tvinga dit mej  :o. Haha i början var det as tråkigt, de var bara fotbolls turnering o jag hatar fotboll så inte så kul direkt.. Jag o vickan satt typ i nån asstor gunga haha! Sen kom Ina o Michelle o så börja dom plocka fram den mekaniska tjuren o sumobrottningen o allt sånt som skulle vara där då blev de lite roligare. Vi satt o kolla när alla kriga bland sumodräkterna ett tag sen stack vickan, då gick jag Ina & Michelle till donken o keka. Sen kom lilly oxå! Vid nio börja dom typ me musik, artister o dansbattels osånt då blev de lite roligare... Men de var ganska trist haha! Typ inga man kände där eller nåt heller. O stackars Lilly tappa bort sina nycklar, asså åhh vad jag hatar folk som baxar nycklar! Asså vad ska dom ens göra med nyckeln om dom inte vet vems de är lixom?! Men är sjukt trött nu måste sova, godnatt.

BTW, imorn lägger ja upp bilderna från skolavslutningen & video när jag rider tjur, haha!


Kommentarer
tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster säger:

Nej verkligen inte, aw tack gullet! :)

Varsågod & tack! :) Vart har du gjort din? :)

2011-06-19 | 01:53:34
Bloggadress: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Felicia B-mode,design & vardag säger:

sv; tack1 och haha det tkr inte jag =)

2011-06-19 | 10:02:29
Bloggadress: http://myfellaan.blogg.se/
tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster säger:

Aha, ja det är ju alltid roligare med en alldeles egen. :) Är det din pappas i headern? Vilken sort är den? :)



okej :D

2011-06-19 | 12:13:01
Bloggadress: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback