Igår

Va med lydia o lucas igår, dom sov över här :). Firade först min farbror hos han o direkt efter det stack jag till Lydia o så gick vi till konsum o köpte lite gott. Efter en stund kom Lucas, oså ladda vi ner film, gick till konsum igen o såg film hehe. Vi såg Rosa the movie (bara för att ville där e så snygg) & The animal, bra filmer. Ojuste! När vi gick till konsum med lucas tvinga vi han att ha på sej klänning, så han gick till konsum men bh fylld med strumpor o en klänning, haha alla garva åt han, va dryga vi är.. Men ändå.
Vi somna typ vid 4 inatt men ändå vakna jag 9 o var as pigg :o. Gick runt lite i lägenheten medans de låg o sov.. haha men sen somna jag om igen o så gick alla upp 11  o så åt vi frukost o lite så.  Efter de gick Lucas.

Sen har jag spenderat hela den här dagen med Lydia :D. Vi gick på stan en snabbis för hon skulle köpa lite stuff oså låg vi o sola o simsa lite hehe!



Han ville inte stå still när jag skulle ta kort så alla bilder blev ba fail -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback